dijous, 3 d’abril del 2008

HAVIA DE PASSAR



Avui, després d'uns dies, bastants, de voler enganyar-me a mi mateixa, i pensar i fer creure a tothom que encara soc la mateixa, que encara puc amb tot, he hagut de claudicar, i plantar cara a la evidencia. NO PUC MÉS!!.

Aquest matí estava a la feina, on ja fa dies que estic desbordada fisica i emocionalment, per problemes que estan passant allà i per exces de feina, quan a mig matí he començat a marejarme, a tenir taquicardies, a tremolar.. en fi un seguit de simptomes que m'han espantat molt perquè jo ja he patit crisis d'angoixa i desmais. He pensat que no arrivaria al lloc on tenim la cafetera i els sucres, així com he pogut hi he arrivat, m'he pres un got d'aigua amb sucre i una pastilla (que sempre porto al bolso) per l'ansietat. Després m'he tancat al WC a plorar una estona.

Quan m'he vist amb cor, he tornat a sortir i m'he assegut a la meva taula i he continuat, que trist, ningú se n'ha adonat, i jo no soc propensa a comunicar-me, així doncs ha arrivat l'hora d'anar a dinar i he marxat.

A la tarde, com ja havia d'haver fet fa molts dies, m'he quedat a casa, i quan he telefonat per dir que no em trobava bé, el meu jefe no ho entenia, m'ha dit, pero que et passa?. Jo li he dit - que no t'has adonat que aquest matí em trobava malament?. M'ha contestat que prou feina tenia per ell mateix com per adonar-se del que passava al seu voltant. ah! i també he telefonat al metge al seu devant i ni tant sols ho ha sentit, o almenys aixó es el que ha dit.

Ah! i sobretot, demà al mati compto amb tu eh? hi ha molta feina, et necessito aqui.

Jo m'he limitat a respondre que faria el que el meu cos em demanes, per fi.

Avui m'he espantat, per fí m'he adonat que tant me fa la feina, els problemes que hi han allà i la gent que hi deixo, haig de pensar en mi i prou, perquè si no ho faig així, potser el meu cos un dia em dirà PROU!! i ja soc grandeta per adonarme de les senyals que m'està enviant ultimament per avisar-me.

Així que ja ho veieu, avui toca EL DESCONSOL, així es com em sento, però he decidit pensar en mi, tant me fa la feina, tant me fan els diners, ja me'n sortiré, ara, després de 53 anys, em toca a mi.

1 comentari:

Joana ha dit...

Dona... desconsol tampoc!
Però si et cal un descans el prens, per els jefes no hauriem de faltar mai i quan més fem, més volen...
Vinga!, amunt aquests ànims, petonets des de Mataró.