dilluns, 21 d’abril del 2008

ATENCIO!!

COMENTARI AL MEU BLOC "PER SI US POT INTERESSAR"
Aquesta noia, la Gemma, m'ha fet arribar aquest comentari i com que es una informació que jo us havia proporcionat, sense saber que era fraudulenta, crec que haig de fer-vos arrivar el que ella em comenta.
Ho sento.

Em sap greu però tot això és mentida, aquest senyor no rebrà diners de enlloc ni existeix res de res al voltant d'ell, ho se per unes persones que conec i que acaben de ésser enganyades. Algunes d'aquestes persones havien deixat la feina davant les bones expectatives que presentava el que els hi oferia aquest senyor. Pregunteu per Jaume Guitart Oliva a l'ajuntament de Campdevànol. Em dic Gemma si voleu posar-vos en contacte amb mi el meu correu electrònic és: gmix2008@hotmail.es Sort a tots.