dijous, 17 d’abril del 2008

EL JUEGO DEL ANGEL


Ja el tenim aqui, per fi després de 7 anys treu un llibre nou, un llibre que te molta responsabilitat jo crec, perque després de La Sombra del Viento costarà llegir-lo sense fer comparacions i que passi una altre vegada com en la sombra del viento, que sense gaire publicitat, tan sols amb el boca a boca va assolir una xifra de vendes quasi imposible de somniar per qualsevol novelista 10.000.000 d'exemplars.
Be, amb aquest ja comença diferent, han fet una presentació com diuen en castellà "por todo lo alto" al Liceu, i aixó ja comporta que la primera edició que han fet de 1.000.000 d'exemplars es vengui amb pocs dies.
Llavors ja veurem, ja us ho explicaré, perque jo vaig disfrutar tant llegint La sombra del viento que quan el vaig acabar no podia agafar cap altre llibre, volia seguir allà als carrers de l'antiga Barcelona i conrinuar la historia, em va costar molt de treurel de la meva tauleta de nit.
Per aixó aquest també el vull, per tornar a saborejar la vida i la historia del barri gotic de Barcelona que a mi em te encisada, sempre que hi vaig descobreixo placetes i raconets on m'hi quedaria una estona només per sentir els sorolls de la vida en aquells llocs.
Ja us explicaré si la seva lectura m'ha agradat o m'ha defraudat, tot pot ser.
Per cert, Marta saps el llibre que estic llegint ara? "La invencion de la soledad" del teu estimadissim Paul Auster. Ja saps que sempre et deia que no podia llegir llibre seus perquè no m'enganxaven, eren massa filosofics.
Doncs, noia, deu ser que amb l'edat i el temps he anat canviant, o potser que ara estic en un estat que fa que necessiti més aquest tipus de lectura, perque ara m'encanta no hi ha ni una sola linea que tingui desperdici, m'ha enganxat des del primer mot. Ara entenc en Paul Auter i la teva devoció pels seus llibres.
M'ha costat, però tot te el seu temps, ara toca reflexionar molt i aquest llibre m'ajuda moltissim.

1 comentari:

masaoms ha dit...

Ara em toca dir-te "Veus jo ja t'ho deia!!", jejejeje...per mi és un dels millors escriptors que he llegit mai i els seus llibres em transporten d'una manera que pocs han aconseguit. Jo tinc casi tota la seva bibliografia, o sigui que pots triar eh? Un petonas!