diumenge, 27 d’abril del 2008

JA EN TINC 5.000

Ara acabo de mirar el contador del meu bloc, i he vist que ja tinc 5.041 visites.

Jo vaig començar per curiositat, per probar si sem donava bé, en fi, que mai m'hagues imaginat que el meu bloc seguis i seguis fins a cinc mil visites.

Us haig de donar les gracies a tots els que de tant en tant uns hi passeu i llegiu les coses que hi escric, coses de la vida, a vegades molt bones, a vegades normals i a vegades també dolentes.

També música, molta música tembé potser que a vegades us agradi i a vegades no, però el que hi poso a mi sempre m'agrada.

De mica en mica m'heu anat coneixent, heu omplert moltes vegades vuits que necessitava omplir, m'heu donar consells que sempre tinc en compte, encara que no sempre segueixi, m'heu consolat en moments dificils i sempre m'heu fet sentir que no estava sola, que algú m'escolta, que algú pensa en mi.

Per tot aixó, i per moltes coses més que no dic, GRÀCIES, moltes, moltes gràcies.

Un regal per vosaltres.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs endavant! si venim és perque ens agrada.
Petonets

masaoms ha dit...

Que bé!!! Un bon regal!!