dimecres, 9 d’abril del 2008

AVUI REVISIÓ

Aquests dos mesos de l'any, abril i maig, cada any els passo una mica angoixada. Tinc tanta por.... intento fer veure que no passa res, però per dins estic feta un flam.
Avui he anat a fer-me la revisió anual del càncer de mama, analitiques, radiografies, mamografies, en fi mig mati a l'hospital i des d'avui fins el més que bé que tinc hora amb l'oncologa pels resultats, estic morta de por.
A vegades penso que no se com em prendria ara tornar a començar, tornar a lluitar. Encara que jo soc lluitadora, m'han passat moltes coses i ja no tinc la fortalesa que tenia fa 6 anys i l'altre vegada estava sana, ara estic feta una piltrafilla.
Avui ha vist per la tele, que ja administran cannabis als que fan Quimioterapia, ja és un pas endevant, ells no patiran com ho vaig fer jo.
També em va dir la meva filla (la mig metgesa) que ja tenen una vacuna pel càncer de l'uter, un altre pas endevant.Si tots els diners que s'han gastat en armes i en guerres els haguessin invertit en investigació medica, potser el càncer ja no seria mortal en cap dels cassos, potser els diabetics podrien viure com persones normals, sense tenir por a cada moment de caure en un coma, i segur que moltes de les nostres persones estimades que ja no hi son, encara les tindriem al nostre costat.
Quan de temps haurà de passar perquè els que tenen el control dels diners prenguin consciencia d'aixo?.
No tinc gaires esperances.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Costa d'entendre, la veritat.
Tants diners tirats i per matar, però després per la investigació, quatre "duros".
Molts ànims!
Petonets

Anònim ha dit...

Ei, com estàs??? Tu endavant eh maite, ja saps que enrera ni per agafar embrenzida!!!
Vals molt i això ho mostres dia a dia. Jo entenc la teva por i l'entenc molt, però dintre del què puguis procura mirar-t'ho amb una mica de positivitat i com si ho veiessis des de fora. Evidentment les paraules són fàcils d'escriure, però intenta-ho Maite, de debò. És un exercici que jo he après arrel de la meva malaltia, intentar mirar les coses des de fora fa que ho veigs d'una manera més relativa.
Sigues forta com sempre okis???
TONETS!!!
MARILOU