diumenge, 6 de gener del 2008

QUI EM VOL DEIXAR UN REGAL?

Avui, dia de reis, m'agradaria moltissim que tots els que visiteu el meu blog amb frequencia o tat sols per casualitat, es igual, m'hi deixesi-ho un regal.

Tot s'hi val, un petó, un poema, un somriure,una paraula bonica,....

Qualsevol cosa que em deixeu vosaltres, per mi serà un valuos regal.

Gràcies per llegir-me, per ser-hi i per considerar que val la pena llegir el meu blog.

El meu regal per tots vosaltres es una forta abraçada, molt forta i un gran petó.

6 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Aquestes orquídies son perquè llueixin en el teu entorn.

http://www.orquidea.cl/coleccion/phal/ph01_6_12_2001.jpg

Maite ha dit...

Gràcies, Joan un regal precios. Segur que llueixen en el meu entorn.
Avui ja m'has alegrat el dia, ja veus.
Una abraçada.

masaoms ha dit...

Un petonas molt gran!!!

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

http://www.orquidea.cl/phal/ph01_6_12_2001.htm

Caram, caram, això n´estava be, la direcció li faltava informació, ja disculparàs del error

Maite ha dit...

Gràcies pel petonas, reina un gran regal.

Maite ha dit...

Gràcies també a tu, Joan, ara veig les orquideas, son precioses,és juntament amb les roses la meva flor preferida. Però de fet el que contava era la intenció de deixar-me un regal i aixó ja hi era en el primer missatge.