dimarts, 8 de gener del 2008

ANGELS

Ara, abans d'anar a dormir i us prometo que no se perquè, m'ha vingut a la memoria el que havia de fer cada dia quan era petita.
La meva mare es molt creient i sempre, tots els dies de la seva vida ha resat, sobretot quan se'n va a dormir. I es clar com a bona mare, és el que sempre m'ha volgut ensenyar, a tenir fe, a creure que hi ha un Deu que es bo i que t'escolta quan tu amb tota la fe i esperança parles amb ell.
Recordo que cada dia venia a la meva habitació i totes dues ens agenollavam i després del pare nostre ( aquest no fallava mai) resavem una oració al nostre "Angel de la guarda) que deia així:


Angel de la guarda,
dolce companyia,
no ens desampareu, ni de nit ni de dia
no ens deixe-ho sols, perquè ens perdriem.




Creie-ho amb els Angels? que maco seria creure que en tinc un sempre al meu costat, que sempre m'acompanya i que vetlla per mi, perquè no em passi res dolent.
Jo personalment crec que el meu Angel s'ha agafat un temps de vacances. Espero que torni aviat perquè si no s'afanya amb la rapidesa que em passen les coses potser ja no serà a temps a arreglar-ho.

Amb els Angels que crec, perquè els tinc presents constantment a la meva vida, son la meva familia, les meves filles, la meva mare i algúns amics que sempre vetllen per mi, aquests son els meus Angels preferits.

Bona nit i que somnieu en Angelets.