dimarts, 1 de gener del 2008

COMENÇA UN NOU ANY



I...comença un nou camí
del que no em puc desviar,
dona'm la ma y fes.lo amb mi...
El "Mago de Oz" la seva força ens donarà.

Tinc unes sabates màgiques
que el camí ens ensenyaràn,
però és requisit indispensable estar units
i no separar-nos devant de l'adversitat.

Has de saber que el que comencem no serà senzil
doncs el mal es per tot arreu,
Ferà el posible per confondren's en el nostre camí
i encara que prendrà forma humana,
el seu nom es POR.

La por es mal company de viatge
Perquè intentarà paralitzar els nostres passos
així que, quan la tinguis devant, mira-li els ulls i digues-li:
Et guanyarem amb la nostra millor arma:
el nostre amor, la nostre paciencia, el nostre valor....

I no t'oblidis mai que encara que el camí sigui llarg...
t'esperaré men enllà del Pais del "Mago de Oz"

Volia fer un blog, dels que es fan ara a principi d'any, però a mi no m'agrada fer plans ni marcar-me fites que si no aconsegueixo em sento fatal. No ho faré. D'entrada us he escrit un camí molt bonic el del "Mago de Oz" que a mi, com la nena petita que encara soc, m'encanta.

De fet també puc escriure una mica de les coses que no m'agraden i em fan patir.

Les persones entren a la teva vida.. entren.. es queden un temps.. i llavors se'n van. Aqui és on comença el meu problema, perquè jo no se conformar-me quan álguna de les persones de la meva vida, així, de cop i volta se'n va, i tinc una rabieta de nena petita que no compren res i voldria cridar fins a quedar afonica i plorar fins que no em quedin llagrimes, Ostres NO , QUE NO SE'N VAGIN!!!!.
Aixó és molt corrent en mi, ja que encara que ja tinc 53 anys, encara segueixo sent una punyetera nena petita, que es sent constantment frustrada per no saber creixer al mateix ritme del temps. Que s'enfada i s'entristeix quan perd algú, i que no accepta que les coses venen i van i simplement s'ha de disfrutar el moment... CARPE DIEM.
I una merda CARPE DIEM!!!! a mi també m'agrada fer plans i compartir.los amb algú, amb il·lusió, però viure tant sols el moment si en aquest moment no tens res ni nigú per compartir-ho, doncs puteja, la veritat.
Ja se que no és el que dic sempre, però avui com que comença l'any crec que em puc permetre obrir el meu cor i dir tot el que no dic mai, i no tinc ganes de ser prudent ni callar per salvar les aparences, de fet no ho he fet mai.

CONCLUSIO FINAL

L'any que s'acaba per mi ha estat dolent i decebedor, m'han passat masses coses dolentes i massa poques de bones. El proper si ha de ser així, no el vull, el torno i que me'n donguin un altre.

QUE EM PROPOSO PEL PORPER ANY

Només una cosa molt senzilla VULL SER FELIC no vull patir tant per tot i per tothom i vull pensar que el que hagi de ser, serà igualment, encara que pateixi i el que hagi de rebre, ho rebre igual, està predestinat a que ho rebi jo, el meu destí ja està escrit des del moment en que vaig neixer.

Així que ja veie-ho que tal com soc jo, per aconseguir el que em proposo, haig de treballar moltissim i no sempre en tinc ganes, saveu?. Però també he de dir que soc forta i estic acostumada a lluitar, per tant : QUE COMENÇI JA EL NOU ANY, jo ja estic a punt.

Vull tancar el blog am la maravellosa cançó del MAGO DE OZ. Que tingeu un bon any i sobretot "SED BUEEENOS"

">