dissabte, 12 de gener del 2008

I SI HO PROBEM?

Y SI PRUEBAS EN ESTE DÍA

Y si pruebas en este día,
a salir a la calle sin mirarte al espejo,
a salir simplemente como te sientes por dentro,
a disfrutar de las maravillas de tu pueblo,
a ir a todos lados con la cabeza alta,
a mirar a los ojos a las personas,
a intentar comprenderlas y que te comprendan.
Y si pruebas en este día,
a dar todo el cariño que tienes,
a quererte un poco más que ayer,
a definir tu personalidad,
a no hacer caso de lo que digan los demás,
a gustarte como eres, como estás.
Y si pruebas en este día,
a reírte de todo,
de los problemas que te amargan,
de los complejos que te inventas,
de las personas que crees que te atacan,
de los momentos que se te escapan.
Y si pruebas en este día,
a luchar por lo que quieres,
a desear sólo lo que te hace ser quien eres,
a dar gracias por la vida que vives,
a ordenar un poco más tu escala de valores,
a escuchar a ese que casi nunca oyes.
Y si pruebas en este día,
a vivir cada instante como si fuera único,
a no dejarte llevar por los malos ratos,
a hacer las paces contigo mismo,
a creer un poco más en tu destino,
a ser por fin tu mejor amigo.

He trobat aquest escrit i m'ha fet pensar molt. Sempre ens queixem, no estem mai contents amb la nostre vida, amb la nostre feina, amb moltes coses que ens envolten, ni tant sols estem contents amb nosaltres mateixos, però poques vegades fem alguna cosa per canviar-ho.

Potser seria una molt bona idea començar a canviar de mica en mica tot el que no ens agrada i que fa que el segons, els minuts, les hores que vivim ens resultin a vegades tant poc agradables.

Començaré per fer las paus amb mi mateixa, per ser la meva millor amiga, per estimar-me.

Continuaré per donar tot el meu carinyo a totes les persones que ho necessitin, intentaré compendre-les, sense fer retrets, només oferint tot el que jo pugui fer per elles, sense voler res a canvi.

Finalment, tindré molt clara la meva escala de valors:

El primer, el més important per mi es l'amor que sento per la meva familia, per tant ells encapçalen la llista.

Una mica més avall hi han els amics, els amics especials, podriem dir els germans.

En tercer lloc en la meva escala de valors hi ha la salud, per mi es molt important, sobretot la salud de les persones que estimo.

En quart lloc també considero important lluitar per tot el que no ens agrada. Ara mateix jo no estic gens contenta amb l'estil de vida que ens veiem obligats a portar, per tant m'apunto a qualsevol creuada per canviar la guerra per la pau, la competitivitat per l'amistat, les grans urbanitzacions per boscos plens de natura vida, l'estres per relax... i tantes altres coses que no m'agraden.

El cinqué lloc, i per sobreviure hi he de posar el treball i els diners, però ja dic que només per sobreviure, perquè jo no vull arribar mai a ser tant pobre que només tingui diners.

I finalment, ja ho veie-ho, vull començar a lluitar i jo mateixa m'he deixat per l'ultima, sempre faig igual. I si per variar em passo a la primera posició??
doncs si senyor, potser només per avui, perquè em costa molt, jo seré la primera de la meva llista.

I m'enriuré de tot el que m'amarga a vegades
I riuré de mi mateixa, es una terapia fantàstica.
I viuré amb el cap ben alt, i amb tot l'orgull de ser qui soc i com soc.
I seré feliç, perque he fet una cosa de la que em sento molt orgullosa i del que no tinc dubtes mai, ser mare.

I per acabar us torno a preguntar... I si ho probem???