dilluns, 3 de desembre del 2007

UN MAL DIA

Avui he passat un mal dia, no em trobo gaire bé, estic trista, no se ben bé perquè. Ara mateix, voldria que el mon es pares i deixes de girar, jo vull baixar. No tinc gaires ganes de continuar girant.
Però la realitat m'arrosega, haig de continuar girant i girant, ai, mira, jo ja començo a estar marejada, ja sabeu que a mi el moviment continu o rotatori em mareja.
Potser que m'en vagi al llit a llegir una estoneta i a veure si puc dormir, que demà m'espera un dia especialment durillo. Segurament que deu ser aixó el que em fa estar neguitosa.
Demà m'espera un nou jefe a l'oficina, també la jefa d'Italia (l'empresa on jo treballo és un holding de varias empresas amb la seu a Italia) També hi haurà tres auditors anglesos que passaràn una inspeccio a l'empresa per les normes ISO.
Ja veieu perquè tinc mal dia, oi?.
Apa, men vaig a intentar dormir, desitjeu-me sort.