dilluns, 17 de desembre del 2007

CORS

Despres de molts dies sil·lenciosos, avui per fi, ja estic una miqueta millor i puc tornar a escriure al meu blog. Ho trobava a faltar.
Com veieu en el títol, avui va de cors, senzillament perquè ahir TV3 va fer la Marató dedicada, aquest any a les malalties del cor.
Com sempre, la gent em sorpren, 6 milions d'euros!!, 6 million de cors bondadosos i grans on hi cap tanta generositat per poder oferir el poc o el molt que tenen per ajudar a les persones que pateixen.
Tots hem patit del cor, encara que no tots per malaltia, parlo de diferents mals de cor, cors trencats, cosr enganyats, cors estimats... en fi, no acabaria mai, i aixó segur que us ho explica més bé el video que us poso d'en Jofre Bardagi.
La cançó`, parla també d'atacs de cor, aquest es el tema de la marató d'ahir.
Les meves filles i jo, també hem passat per aquest mal tràngol, també hem perdut una persona molt estimada d'un atac de cor, el meu marit, el seu pare. Tant de bo aquests diners serveixin perque cada vegada hi hagin més mitjans per poder prevenir aquest tipus de malalties.
">

2 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Celebro que estiguis molt millor, i aprofito per desitjar-te (desitjar-vos) unes bones festes.

Abraçades i petonets

Maite ha dit...

Gràcies Joan. Jo també et desitjo unes bones festes i un inici d'any fantastic.
Una abraçada per Nadal.