dimecres, 19 de desembre del 2007

ELS MEUS MUSICALS 2ª PART

Aqui teniu la 2ª part dels meus musicals, aquests potser son una mica més antics que els de la 1ª part, però sense cap classe de dubte tots han deixat una empremta important a la meva vida.

THE SOUND OF MUSIC

Aquesta maravellosa pel·licula no se si puc comptar les vegades que l'hem mirat a casa, i el més curios, encara no ens n'hem cansat mai.
He triat la cançó que més m'agrada, Edelweiss te màgia.

">

WEST SIDE STORY

No hi pot faltar aquesta escena fantàstica d'un dels més grans musicals que s'ha fet mai. Es curios, aixó que passava llavors a America és el que ens passa ara aqui.
Quina llàstima que no es pugui estimar sense mirar races ni religions.

">

MY FAIR LADY

Aqui teniu la meva actriu favorita de tots els temps, l'Audrey Hepburn en aquesta pel·licula tant bonica on volen convertir una noia del carrer en una gran dama. Com es váren equivocar, ella ja era una gran dama sempre serà la bellesa i l'elegància personificades.

">

MARY POPPINS

No hi podia faltar la nostre Mary poppins, jo i les meves filles encara la mirem a vegades. Aquesta pel·licula als ulls d'un nen és un somni.
He triat la nostre cançó favorita, es tant bonica...

">

2 comentaris:

masaoms ha dit...

ufff, déu n'hi do quina tria...per descomptat que em quedo amb la Mary Poppins!! Se m'ha posat la pell de gallina...el dia que vaig ser a sota St. Paul's Cathedral de Londres vaig pensar, mira és la catedral de la peli i casi se'm van negar els ulls!! La dona dels ocells no hi era, però a la meva imaginació la vaig veure allà asseguda venent menjar pels coloms...un petó!!

Maite ha dit...

En aixó coincidim, Marta, jo dels quatre videos que he posat només per un he acabat plorant, i és aquest mateix que dius tu, m'agradaria passar per St. Paul's i asseurem a les escales i donar menjar als ocells. Ja ho saps, a mi m'agrada molt somniar.
Un petó reina.