dissabte, 8 de desembre del 2007

ELS MEUS MUSICALS 1ª PART

GREASE

">
No cal que presenti aquesta cançó d'aquest gran musical que ha fet historia. Els personatges que varen triar son magnifics, es dificil triar-ne un, però jo, ho sento molt, en Travolta era i segueix sent la meva debilitat.

DIRTY DANCING

">

Un altre musical fantàstic, jo l'he vist tants cops que ja he perdut el compte, la música escollida per la pel·licula, un 10, us he posat la més conegura, però durant tota la pel·licula en canten moltissimes més que son fabuloses. Una altre pel·licula que em va deixar un bon gust.

FLASH DANCE

">
Una bona mostra de que mai s'ha de llençar la tovallola, aquesta noia ha lluitat fins que ha aconseguit el seu somni, que aquest jurat que la està evaluant vegi que el que tenen al devant és una de les grans i que no se la poden deixar escapar.

FULL MONTY


">
Que us haig d'explicar d'aquesta pel·licula, va revolucionar el mon del cinema,i no hi ha ni un trocet de tota la pel·lucila que no m'hagi agradat, però crec que s'ha de veure el resultat final de tot el treball que han tingut per preparar un montatge com aquest. Nois "Chapeau"

MOULIN ROUGE

Sense paraules, m'aclapara cada cop que la sento

2 comentaris:

masaoms ha dit...

Voto per "Your Song"!!!

Joana ha dit...

És evident que compartim una època...
Bona elecció.
Un petó