dijous, 27 de desembre del 2007

EL PETIT PRINCEP

Aquest llibre està dedicat a una persona gran, però que encara no s'ha oblidat de ser nen.
Totes les persones grans abans hem set nens (però la majoria no ens en recordem)



"Només amb el cor es pot veure be, les coses essencials son invisibles pels ulls."

Aquesta és una de les frases més boniques d'aquest llibre. Jo l'he llegit... es que no podria dir quantes vegades, en català, en castellà, es igual, cada cop que el torno a llegir encara hi descubreixo coses noves.

Que vol dir domesticar? pregunta el petit princep a la Guineu.
Vol dir "crear llaços" si em domesticas jo tindré necessitat de tu i tu de mi.
Tu seràs per mi l'únic al mon i jo sere per tu l'unic al mon.
Domesticam.


Us recomano que tingueu aquest llibre sempre a mà, i el legiu i el rellegiu, aixo si, sempre amb el cor d'un nen petit, però amb la mirada d'un adult.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.