dimarts, 25 de novembre del 2008

VOLA'M A SA LLUNA

En Cris Juanico, en els seus últims dos discos s'ha dedicat a versionar cançons antigues cantades per Frank Sinatra, Leonard cohen, entre d'altres molts grandissims artistes.
A mi aquestes cançons ja m'han agradat molt sempre, es un plaer per la meva oída escoltar en Frank Sinatra cantant "Fly me to the moon", amb el seu saber estar, la seva elegància i aquesta veu que té maravellosa, única.



Ara, quan he sentit en Cris Juanico amb aquesta veu terriblement sensual que sempre m'ha fet tremolar d'emoció quan la sento, no m'he pogut ressistir, l'heu de sentir.



Aquest noi ( la seva veu, vull dir)... sempre ha set la meva debilitat.

2 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Sense cap dubte, m´agrada més la versió de Cris Juanito.

Maite ha dit...

A mi també, Joan m'agrada més la de'n Cris Juanico, tenim gustos semblants.