dissabte, 29 de novembre del 2008

JOYAS À LA CARTE



Avui he visitat aquesta exposició de "Joyes à la Carte", on entre tots els extraordinaris artistes, hi exposava la meva filla "MSO JOIES".

M'ha deixar una impresió de bon gust tant en la presentació de les joies, com en l'elecció que han fet a triar els artistes que hi han participat, m'han agradat tots, algun més que d'altres, es clar, però m'he enamorat d'uns anells fets per MICHAEL BERGER, de Düsseldorf, mel's hauria posat tots.

Però per sobre de tot, m'han maravellat les joies que han exposat conjuntament la meva filla "MSO JOIES" i la NOEMI JOIES, exquisides, de molt bon gust i alguna espectacular.

També he tingut una agradable sorpresa, al trobar-me amb un amic de bloc, en Joan-Japs, de Tarragona, el cas es que xerrem moltes vegades per internet però encara no ens haviem conegut personalment, m'ha agradat, no m'ho esperava.

No podria tancar el bloc sense fer una menció especial a l'autor de tota aquesta moguda en Piotr Ribaczek, un artista amb Majuscules, per comprobar-ho només heu de visitar la seva botina/showroom, "LA BASILICA" quedareu maravellats.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs aquesta m'hauria agaradat veure.la
(ja tinc ordinador!)
petonets

Maite ha dit...

Ostres Joana, si que t'hauria agradat, saps perquè?, m'hi vaig trobar en Joan i vàrem poder parlar una estoneta, tots dos hem coincidit que tenim moltes ganes de veure't, ell et té un gran apreci.
Jo li deia que fixessim un lloc neutral, i quedessim un dia tots tres.
A veure si es possible.
Una abraçada maca.