diumenge, 2 de novembre del 2008

SOBRE L' OSSA

Aquest pobre animal, ha portat i està portant moltes discusions, potser si que el problema és només aquesta ossa, no tots els altres, però jo no estic d'acord, en absolut a que s'hagin de fer fora els animals que estàn en el seu hàbitat perquè els caçadors no prenguin mal i puguin sortir a matar animals com a hoby, només com una diverssió, perquè es clar, la caça és un esport.

Com poden dir que és un esport al fet de sortir a matar animals al bosc i a més disfrutat fent-ho??

No ho podré entendre mai, per respostes que em donguin a aquesta pregunta, jo mai podre acceptar-ho.

I si sortim a caçar als caçadors???. Potser és el que va fer l'ossa que ara estàn buscant, defensar-se i molt lleument, la veritat, d'una amenaça, un petit atac en defensa propia.

3 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Com tu esbosses, els que és creiem humans som els únics animals, jo intentaria repoblar els boscos i ciutats de persones i als casadors, els faria escombrar la brutícia que tots plegats deixem al món.

Ja se ... és una utopia massa utòpica.

Un petonet

masaoms ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
masaoms ha dit...

A mi el tema de la pobre ossa em té preocupada també, sobretot per les injustícies que se li estan fent. Pobreta. Si tu estiguessis perseguida constanment, i cada cop que t'allunyes una mica del teu espai et venen a buscar i et capturen per tornar-te a la zona, mobiltzant helicòpters i grups de recerca, com estaries? Pobre bèstia, no m'extranya que ataqués a un senyor, que no és defensable perquè no sabem què estava fent aquell senyor ni perquè ella va atacar-lo. Trobo que és injust i alhora increible que s'estinguin gastant els diners que es gasten per una cosa així!!Que deixin el pobre animal en pau d'una vegada i deixarà de molestar-los!