diumenge, 16 de novembre del 2008

Després d'un bloc trist i nostàlgic, crec que hi he de posar una mica de vidilla, una mica de marxa, hem de fer pujar els ànims i jo aixó ho aconsegueixo amb la música.
A veure que us sembla la proposta. Jo triaré una cançó que idenfifiqui, segons el meu punt de vista a cada persona que conec, familia, amics, etc.que quedi clar que no és la cançó que més agrada a la persona en concret, sinó la que quan jo la sento, em fa pensar amb ell/a.
Potser no en tindré prou amb un, però si es així, continuaré.

PER LA MEVA MARE, Perquè només aquesta cançó expresa els sentiments d'una mare



PER EL MEU PARE perquè sempre que la sento el veig altre cop a ell viu i feliç



PER LA MEVA FILLA MARTA, perquè aquesta cançó te un lligam molt especial entre ella i jo



PER LA MEVA FILLA GEMMA, perquè és el meu petit tresor, un àngel que va arrivar a la meva vida de puntetes.




PER EN CARLES, perquè es una persona tant especial com aquesta gran composició, i perquè se que a ell li encanta.




PER L'ORIOL, perquè sempre que sento aquesta cançó, penso en com estima a la meva filla.



PER EN JAUME, perquè he sentit com la canta en Jaume, i se't posa la pell de gallina



PER LA TISCAR, perquè quan erem joves la escoltavem juntes i ens feia plorar d'emoció



PER LA MARISA, perquè ella també brilla com la Julia Roberts en aquest video.



PER LES MEVES COMPANYES DE L'ASSOCIACIÓ DE FIBROMIALGIA, perquè l'esperança és l'ultim que perderem, ens hem unit per lluitar i guanyar.



PER EN JOAN, perquè és molt més que un amic, sempre hi es quan el necessito i perquè l'estimo incondicionalment, com s'estima a un germà.