dimecres, 10 de setembre del 2008

UN PETIT COMENTARI

Hola amics, lectors i tota la gent que dia rera dia es passeja pel meu bloc.

Suposo que us heu adonat que a vegades escric bastant sovint i d'altres vegades no escric gens i el poc que escric és per donar peu a un bloc musical.

Hi ha una explicació senzilla, tots ja sabeu que tinc dies o temporades altes i baixes, durant les altes, escric cada dia, fins i tot alguns dies escriuria 2 o 3 blocs, però llavors ve la baixada i no puc escriure res, senzillament perquè estic totalment buida, no puc pensar i no se m'acudeix res per compartir i és llavors quan vé la música a salvar-me, jo sempre us dic el mateix, no se com viuria sense música, em transporta, em consola, em fa riure i plorar, en definitiva, em fa viure.

Ja vaig posar a l'encapçalament d'aquest bloc, quan el vaig començar, que seria un bloc musical i sentimental i com ja veieu és així.

Gràcies a tots per continuar entrant i llegint el que jo sento i el que m'agrada escoltar quan no puc escriure, i no perdeu l'esperança quan veieu que estic alguns dies sense dir res, sempre torno.

2 comentaris:

Joana ha dit...

I aqui seguim.....
Petonets

zel ha dit...

De vegades jo tampoc dic res, però hi ha goig, no pas obligació, així que, ànims!