dimarts, 9 de setembre del 2008

PARES I FILLS

Suposo que a qualsevol pare o mare, li agrada moltissim que els fills segueixin el mateix camí que han seguit ells, però no per voler ser com els pares ni per voler-los imitar, només per pura vocació.

Aqui us he posat uns quants duets de pares i fills que crec que us agradaràn, a mi m'agraden tots, però us confessaré que tinc especial debilitat pel duet que fan en DYANGO i el seu fill JORDI, la primera vagada que els vaig veure per TV cantant aquesta cançó junts em vaig emocionar moltissim, com ells.

1.- NIKA COSTA I EL SEU PARE ACOMPANYANT-LA A LA GUITARRA




2.- DYANGO I EL SEU FILL JORDI



3.- FRANK SINATRA I LA SEVA FILLA NANCY



4.- NAT KING COLE I LA SEVA FILLA NATALIE



En aquest duet la Natalie Cole va poquer complir el seu somni de cantar una cançó amb el seu pare, mort ja feia molts anys, ara es poden aconseguir miracles com aquest.