divendres, 19 de setembre del 2008

UN PETIT (?) ACCIDENT

El dilluns a la tarde, tenia hora amb el metge, (ultimament només vaig d'un metge a l'altre) hi vaig voler anar caminant, perquè no em trobava bé i tenia por d'agafar el cotxe.
Quan ja faltavan uns 50 m. per arrivar a la consulta del metge, quasi a sota, vaig caure, com tantes altres vegades, des de que estic malalta caic molt sovint, però sempre m'havia passat a casa, doncs aquesta caiguda va ser monumental, jo només em veia allà estirada al terra, plena de sang i no em podia aixecar, perquè el cop fort se'l va endur tot el cap.
Gràcies a tanta gent del voltant, els botiguers, els vianants, tothom em va ajudar, una botiga em van treure una cadira, una altre dona em va anar posant gases per parar l'emorràgia, i per descomptat des d'el primer moment van avisar l'ambulància.
No els hi vaig veure les cares, no se qui son i no els podré agraïr mai personalment tot el que van fer per mi.
El noi i la noia de l'ambulància, igualment, maravellosos, em van curar i en veure que les ferides eren molt importants em van portar al hospital, la noia no es va moure del meu costat ni un moment, em va trucar a la mare, a les filles, en fi, anava fent el que jo li demanava.
Després de molta estona, perquè només hi havia un cirurgià de guardia i estava al quirofan, em van tirar radiografies, i el diagnostic, ferida a sobre l'ull, molt profunda, que va requerir 8 punts, el llabi partit, que va requerir també 6 punts, i el nas trencat.
Quan ja m'havien cosit, jo vaig demanar que me'n volia anar a casa i van fer una intercnsulta el de truma i el cirurgià i em van dir que al nas de moment no hi podien fer res perquè estava molt imflamat, el dia 18 haig d'anar al otorrino i llavors valoraràn si el deixen així o si l'han d'operar, però que seria convenient que passes la nit a l'hospital, jo m'hi vaig negar, només volia estar a casa meva tranquila, i al final em van deixar anar.
I aqui estic, a casa, amb una cara que semblo en Frankenstein, i sense moure'm gaire perquè estic molt inestable.
Només volia que savessiu que ara no podré estar gaire amb vosaltres perquè, no veig quasi res, només amb un ull, i no em puc posar les ulleres, ara mateix riurie-ho si veiessi-ho com les haig d'aguantar.
Ja us informaré més endevant com van les coses.

5 comentaris:

Joana ha dit...

Noia quin susto!!!
ESpero que milloris ben aviat i no ens deixis amb el dubte, explica què pasa ok?.
Molts petons mataronins.

zel ha dit...

I tan gros, l'espant, però sovint la gent respon. Ànims, que et milloris ràpid i tranquil.la, que t'esperem! Petons i abraçades.

Rosa Jovani ha dit...

Vagia noia, feia temps que no entraba en el teu blog i vagia esglai que m'he dut. Espero que et milloris i ens vagis informant de l'evolució de les teves ferides. Com pots veure, encara hi ha gent bona pel món.
Un petó

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Ostres noia, quin ensurt, encara que has trobat gent gentil que ha fet lo que calia, espero que poc a poc et curis i no et preocupis pas massa de com quedi el nas o el llavi, això no et canviarà la teva personalitat ni bondat.

Petonets suaus i balsàmics

Maite ha dit...

Gràcies a tots pel vostre interes, no escric perquè no em puc posar les ulleres i no m'hi veig bé.
Avui em treuen els punts i potser dimecres m'hi podré veure perquè m'han encarregat unes lentilles i així podre fer vida normal fins que em pugui posar les ulleres.
Ja us aniré informant, ara encara estic amb la cara inflada i de tots colors.