dissabte, 6 de setembre del 2008

Busque, compare, y si encuentra algo mejor........

Com diu l'encapçalament, he buscat i he comparat, es que es impossible comparar, son dues versions genials i tant diferents. Però de fet aquesta versió de Pitingo combinant goospel i flamenco m'ha sorprés moltissim i l'he trobat genial, digne de fer un bloc de doblets només per compartir-la amb tots vosaltres.

Killing me softly



Ara no hi podia faltar l'original, de la Roberta Flack, molt més dolça, una bellissima cançó.

Killing me softly



Espero les vostres opinions, també si trobeu una altre verssió que sigui millor que aquestes, m'ho passeu.

A disfrutar-ho.

1 comentari:

Joana ha dit...

Quan vaig escoltar aquesta del "Pitingo" primer em va sorprendre, però li trobo un encant especial.
No em facis triar per això, les dues m'agraden.
Ptonets