dijous, 11 de setembre del 2008

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA


Avui és el dia que ens heu d'unir tots els catalans i fer sentir la nostre veu, les nostres inquietuts, les nostres esperances.
Pel que veig que està passant actualment, no crec que tinguem gaire a prop una Catalunya lliure, però confio plenament en que els nostres fills i els nostres nets, ho aconsegueixin.
La meva veu, alta i clara : VISCA CATALUNYA LLIURE
La meva inquietud : Potser no ho veure mai, però segueixo lluitant.
La meva esperança : Que les meves filles i els meus nets, vegin i visquin en un Pais totalment seu.
No puc deixar aquest bloc així, hi haig de posar música, com sempre. Una de SAU, que està feta expressament per escoltar-la avui, 11 de Setembre.

1 comentari:

zel ha dit...

Jo m'uneixo al teu clam, i així ho he deixat escrit al blog. Com si fossim bessones!
Bona diada, reina! Bon any!