dijous, 30 de juliol del 2009

Les meves cançons de l'estiu ( unes quantes)

Com cada estiu, m'agrada buscar cançons que a mi m'agradin i fer un blog perquè vosaltres en trieu una. Aquest any, de moment n'he posat 4, jo ja tinc la meva tria feta, però m'agradaria que vosaltres diguessiu la vostre.

TV3 Casal Rock ( Només per veure aquests avis tant feliços, ja val la pena)



ROSANA - LLegaremos a tiempo - Com desitjo que sigui veritat.....La Rosana és una de les meves cantautores preferides.




ROSARIO FLORES - No Dudaria - Perquè ella és una artista de cap a peus, per mi una de les grans, i també perquè aquesta cançó del seu germà era una de les meves preferides.



RUSSIAN RED - Cigarettes- Només l'heu d'escoltar, el primer cop que la vaig sentir se'm va posar la pell de gallina, m'encanta.



Ara us toca a vosaltres, a veure quina trieu.