dilluns, 3 d’agost del 2009

SI FOS UNA DESPEDIDA.....POTSER US DIRIA AIXÓ

Si per un instant, jo pensés que només em queda un troçet petit de vida, aprofitaria el temps tant com pugues.

Deixaria encara més al descobert el meu cos i la meva ànima.

He apres que només tinc dret a mirar a algú cap avall si l'he d'ajudar a aixexar-se.

He apres que no és pot prejutjar a ningú pel seu aspecte, ni per la primera impresió que tens, dins de cada persona hi ha un mon de coses que val la pena descobrir.

He apres a dir sempre el que sento, encara que a vegades aixó em porta problemes.

He a pres a fer sempre el que jo penso, al cap i a la fí, jo soc el meu millor amic.

El més important que he aprés, es a abraçar cada dia a les persones que estimo i a no donar per fet que ells ja saven que els estimo, no sempre ho saben, per tant jo els ho dic sempre que els tinc a prop, moltes vegades.

Per si no hi ha un demà i no tinc oportunitat, m'agradaria dir-vos a tots els meus estimats, que seria feliç si us tinc a tots a prop meu i fer-vos veure quan us estimo i quan us necessito i tractar-vos molt bé, i dir-vos sempre les paraules màgiques: HO SENTO, PERDONA'M, SIUSPLAU, GRÀCIES.

Us dic tot aixó, només per si no ho saveu, ara ja sé que he despullat la meva ànima i us la he lliurat completament a vosaltres, sense dubtes, sense secrets.

Només em queda una altre cosa per dir-vos, el moment es ARA es AVUI, no deixeu mai res per demà, demà podria ser massa tard.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Sort que no és una despedida.... m'has preocupat!
Petons

Maite ha dit...

Joana, durant la meva vida, he passat per molts moments en els que he vist el meu final molt a prop.
Els he superat, n'estic orgullosa, però he aprés que de ser-hi a no ser-hi, es només un segon, i per aixó de tant en tant m'agrada que totes les persones que estimo ho sapiguen.
Però també intento que ho vegin cada dia, cada moment que passem junts.
Gràcies per preocupar-te, però ja veus que el sentit era tot el contrari.

Joana ha dit...

Maite,
he entés el sentit i crec, de veres, que ets més forta que no penses..
Ahir, una noia que m'acavaba de conèixer em va dir... de tu destacaria que ets valenta... i em va agradar.
Tu també. No decaiguis!