diumenge, 5 de juliol del 2009

Ens hem de posar al dia.

Últimament la meva joiera preferida, MSO joies (la meva Marta), està treballant molt i creant moltes col·leccions noves, a mi la veritat, m'encanten, sabria quina triar, es clar, com tothom tinc les meves preferències, però no les diré, aixó si, us n'ensenyaré algunes perquè veieu la bellesa i la diversitat de les seves creacions.




ARRACADES AMB NOTA MUSICAL



NOTA MUSICAL



COL·LECCIÓ GRETEL



COL·LECCIÓ GRETEL


FLOR DE LOTUS

ANELLS COMBINABLES

Ja veieu, n'hi ha per tots els gustos, si voleu veure totes les col·leccions, podeu trobar-les a la seva WEB, al seu BLOG i també a la seva botiga virtual ETSY

2 comentaris:

Joana ha dit...

I tant que la visitaré, son molt maquest i molt "fresques".

masaoms ha dit...

Merci!!! ;-)