diumenge, 26 de juliol del 2009

UNA MICA MÉS DE MI

Avui al blog d'una amiga he trobat aquest questionari i m'ha fet gràcia fer-lo, així ,com que t'obliga a pensar t'adones una mica més de com ets i també ho fas saver a la gent que et llegeix.

Jo tinc: Dolor i molta calor
Jo desitjo: Tenir diners suficients per viure dignament i ajudar a les meves filles.
Jo escolto: al Beatles, a Serrat i infinitat de música de diversos estils, la música és la meva vida.
Jo li tinc por: A perdre la gent que estimo, a no ternir-los a prop.
Jo perdo: la memoria
Jo em barallo: Per defensar el que crec que és just.
.Jo necessito: Diners
Jo li dec: Tinc un deute inmens amb la meva filla Marta, que ho va deixar tot quan vaig estar malalta per cuidar-me.
Em fa mal: Que m'ignorin
Tens un diari? Uii! no n'he tingut mai, i si el tingues ara, quan l'obris ja no recordaria el que hi volia esciure.
T’agrada cuinar? Gens, si cuinés sempre jo, no menjaria
Tens un secret que no hagis explicat a ningú? Si, molts
Creus en l’amor? Sí
Et vols casar? No, no vull cometre mai més el mateix error.
T’agraden les tormentes? No, em fan por
La persona més rara? Jo
La persona qui millor et coneix? La meva amiga Tiscar
El professor més avorrit? la profesora de labors
La persona que és la teva ànima bessona? No la puc dir, però estic segura que la tinc.
La persona que més et va ensenyar? Les meves dues filles.
La persona que més enyores? El meu pare
La frase que més fas servir al msn? No utilitzo el msn.
El grup que més t’agrada? Beatles
El teu desig més gran? Curar-me
Aniversari: 15 Octubre
Signe: Balança
Color de cabell: En realitat es blanc, però mel pinto de diferents colors, normalment castany tirant a pelroig.
Color d’ull: Marrons
Número: 15
Mes: Juliol
Estació de l’any: Estiu, sempre estiu
Esport: Cap ni un.
per veure....Muntanya o platja: Platja
Barça o Madrid: Baaaaaarça!!!
Sol o neu? Sol, el sol em dona vida.
Cotxe preferit: Chrysler Voyager, però jo tinc un Opel.
Durant les últimes 24 h, has ... :Plorat? Si
Ajudat a algú? Si
Comprat alguna cosa? Sí
.Estat malalt? Si
Anat al cinema: No
Sortit a sopar: No
Dit “t’estimo”? Sí
Perdut algú important? No
Abraçat a algú? Sí, a mi les abraçades em donen vida
Discutit amb algú? Sí, sempre discuteixo amb algú.
Somiat desperta: I tant...
podríes...:Menjar-te un cuc? No, mai.
Matar a algú? No, encara que és una afirmació que pot canviar segons les circunstàncies.
Tenir sexe amb algú del mateix sexe? No
Cantar en un karaoke? M'encantaria!!!!
Ser vegetarià? No
Anar begut? No

1 comentari:

Joana ha dit...

M'ha encantat!
Ja se alguna coseta més de tu..
Petonet