divendres, 26 de juny del 2009

ADEU, MICHAEL






"Amb el dolor de no tenir-te,
Però sobre tot,
amb la joia inmensa
que m'ha proporcionat
disfrutar 50 anys de la teva música."


"Adeu Michael, sempre et portaré dins el meu cor."





Avui a la matinada, m'he assabentat de la mort de'n Michael. Si penso egoistament, m'ha fet mal, el trobaré molt a faltar, però si penso en ell, crec que és el millor que li podia passar.

Jo l'he seguit des de que un dia vaig veure dalt d'un escenari inmens a una engruneta de 5 anys, que cantava i es movia com mai havia vist.

Ell no es va convertir en un artista, l'estrella ja la portava dins quan va neixer, tal com cantava i es movia, era impossible que un nen tant petit ho hagues pogut aprendre tant aviat.

Pobre Michael, tant com ha tingut i mai no ha pogut tenir l'únic que ell sempre va desitjar "Ser un nen petit", un pare maltractador no el va deixar ser nen i ara, de gran, encara posava a la seva finca de "Neverland" totes les figures de Peter Pan que trobava.

Cada cop que sento com el tracten, com el critiquen, em fa mal escoltar-ho, si, ha estat un personatge excentric, i com hauria-ho estat vosaltres al seu lloc?.

Jo sento profundament la seva mort, per mi ha mort el millor, el rei,musicalment parlant, i personalment, espero que ara pugui disfrutar de tot el que no va poder fer mentre vivia.

Un blog per tú Michael, perquè amb la teva música has omplert algúns dels millors momwents de la meva vida.



Si us mireu el video, veureu que està constantment jugant i rient, dues coses que no va poder fer mai quan era petit.

1 comentari:

Joana ha dit...

Per mi era, serà ja sempre, un gran músic.
M'ha acompanyat la major part de la meva vida...