dimecres, 25 de juny del 2008

LA CANÇÓ DE L'ESTIU

Generalment cada estiu es posa de moda una cançoneta que potser no es cap bomba musicalment parlant, però que si que ho es en el que es refereix a exit, la que posen a totes les discoteques, a tots els xiringuitos, en fi, la més popular.

M'agradaria posar-vos unes quantes cançons, i que votessi-ho quina considereu que pot ser la cançó de l'estiu 2008.

1ª Cançó "Vull saber-ho tot de tú"



2ª Cançó "Kamikace d'Amaral"



3ª Cançó "Estrella Polar - Pereza"



4ª Cançó "Eres tonto - El Canto del loco"



5ª. Cançó "No estamos solos - Eros Ramazzotti i Ricky Martin"



Apa, vinga a veure si coincidim i voteu la mateixa que votaria jo.

5 comentaris:

Joana ha dit...

Jo em quedo amb la 5a.
Ni que el nen d'el Canto del Loco... uff quin bombonet! :)

Maite ha dit...

Si Joana, però els dos bombonets de la 5ª que es la que has triat tu, buenoooo....uff..

masaoms ha dit...

jo em quedo amb la primera, voto per la de TV3, com sempre!! un pto!!

Maite ha dit...

Doncs jo ho tinc dificil, els he triat a tots perquè tots m'agraden.
"El canto del loco" m'enganxen amb la seva música i em tenen el cor robat les seves lletres.
"Pereza" son la meva debilitat, si tinc un mal dia poso el seu CD i al cap de uns segons ja estic cantant amb ells.
Però la que jo voto és "Vull saber-ho tot de tu" la cançó de l'estiu de TV3, la nostra i per una cosa tant senzilla com que des del primer moment que la vaig sentir no me la puc treure del cap.
De moment va guanyant oi?
Va vinga, voteu més.

Anònim ha dit...

Sóc El Jordi Arnau , I sense cap mena de dubte, voto la Primera (Vull saber-ho tot de tu i considero que si que es una bomba musicalment)
Salutacions i Petons a tots!!!