dissabte, 7 de juny del 2008

FREE HUG



Mireu aquest video i veureu com pot ser de bonic anar pel mon repartint abraçades en lloc de repartir males cares, trepitjades, insults, empentes etc...
Una abraçada et reconforta tant, que fins i tot si es una persona que no coneguis de res, com aquest noi, es gratificant.
Jo m'he estat mirant el video i de veritat, em venian ganes de correr i abraçar-lo a ell o a qualsevol persona que deixant els prejudicis i aquesta mena de pantalla protectora que sempre portem devant nostre, s'atreveixi a fer una cosa tant bonica com aquesta.
D'altre manera aniriam si en lloc d'armes i explossius al mon s'hi repartissin abraçades i somriures.
Mireu, jo no crec que sigui tant impossible canviar el mal caire que està agafant la societat, amb ganes, bona voluntat i sense posar-hi els diners pel mig, que tot ho espatllen, jo voto que podem.
Com diu la frase que ha fet tant famosa el Sr. Obama "YES, WE CAN".

1 comentari:

Joana ha dit...

D'acord! jo vaig escriure sobre això, trobo que es una iniciativa estupenda, la prova és lo bé que respon la gent.
A tots ens calen abraçades...
Bon dia i un petonet.