divendres, 8 de juny del 2007

THE BEATLES


Aquest quatre nois que amb dues guitarres i una bateria i amb moltes ganes i un gran talent,varen canviar el mon de la música, son el mau grup preferit, de tots els temps, no crec qua mai ningú (sigui o no sigui bo)podrà arrivar al ser un fenomen social tant gran com han estat ells.

Per cert, tots tenim un beatle preferit, i encara que mels estimo a tots el meu beatle es en Paul, i vaig tenir l'inmens plaer de poder-lo anar a veure al Palau Sant Jordi quan va venir a Barcelona, va ser realment un dels millors moments que he viscut, no es pot explicar amb paraules.

També vull agraïr moltisim al meu cosi LLuis, que quan jo era petita i passava més temps a casa seva que a la meva, em va fer escoltar i estimar als Beatles. Sense ell no se si haurien set la meva gran passió, pero tot el que feia el meu cosi, que era mes gran que jo, per mi tot era "Paraula de Deu"

Us deixo amb una cançó preciosa dels meus estimats Beatles, disfruteu-la com ho faig jo sempre que els escolto.
">

5 comentaris:

masaoms ha dit...

Hola! No se si has canviat coses del teu blog perrò estic a la feina de l?oriol i no puc nio llegir-lo!!! Després ho provaré des de la feina!! Un petonas!!

masaoms ha dit...

Realment el problema era que estava mirant-me el blog no se pas com...des d'aquí a la feina es veu tot de conya...Per cert, molt xula la cançó i gràcies per haver compartit els Beatles amb les teves filles durant tots aquests anys, són magnífics!!

masaoms ha dit...

AH!! EL MEU PREFERIT TAMBÉ ÉS EN PAUL!!!!!

Maite ha dit...

T'estimo carinyo

trena ha dit...

Maite!

Jo tampoc no puc veure bé el teu blog... :'(