dissabte, 23 de juny del 2007

ALGO QUE BRILLA I QUE DURA Y DURA



Aquesta entrada va dedicada a la meva Marta, la meva estimada Marta i al meu Oriol, el meu estimat Oriol, pero no per separat eh? va dedicat a tots dos perque tots dos son només un.

Un dia la Gemma em va fer escoltar aquesta cançó i em va dir que cada cop que l'escoltava inmediatament, i no sabia perque veia La Marta i l'Oriol, jo l'he estat escoltant molts cops, perque la porto al CD del cotxe i penso que si, que te tota la raó que només fa falta mirar-vos per veure com brilleu quant esteu junts.

Aquesta classe d'amor es el que molta gent voldria trobar, pero només uns quants afortunats ho aconsegueixen, i jo estic convençuda que vosaltres sou dels pocs afortunats.

Us estimo moltissim a tots dos.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Maite, fas goig i patxoca, seria un plaer poder fer un cafè amb tu i parlar per parlar.

Maite ha dit...

Carai, potser si em dius qui ets hi podriem fer alguna cosa.
Gràcies per la patxoca

_Uri ha dit...

m'encanta la cançó! moltes grácies per la dedicatoria, ha estat molt bonic!

Amb la marta he descobert moltes coses, totes bones, i per molts anys!!

Una abraçada molt forta!! I love you to miss. Oms!

masaoms ha dit...

A mi també m'ha agradat molt la dedicatòria i la cançó...de fet ja la coneixiem tots dos pk tenim el disc a casa, ara cada cop que la senti pensaré amb l'Uri i amb tu...t'estimo!