divendres, 1 de juny del 2007

EL PRIMER AMOR

SIN CONOCER QUIEN ERAS,
ME ENAMORÉ
Y SEAS TU QUIEN SEAS,
SIEMPRE TE QUERRÉ
NO SE DE DONDE VIENES
NI LO QUE TU PREFIERES,
TAN SOLO SE QUE AL VERTE.
YO ME ENAMORÉ.

POR ESO TU,
TU SERAS MI BABY
SOLO TU MI BABY
BABY DE MI AMOR.

EL RESPLANDOR DEL CIELO,
PODRÁ CAMBIAR,
LO QUE POR TI YO SIENTO,
NUNCA CAMBIARÁ
DEL MUNDO NADA QUIERO,
PUES TODO EN TI LO TENGO
SI ALGUNA VEZ TE PIERDO
YO ME MORIRÉ

POR ESO TU,
TU SERAS MI BABY
SOLO TU MI BABY
BABY DE MI AMOR.

Pensareu, que te a veure aquesta cançó amb el primer amor? doncs per mi tot.
Aquesta és la cançó que em cantava el meu primer amor i quan dic primer amor no vull dir el d'adolescents, no, el meu primer amor d'infantesa, jo tenia 6 anys i ell 7 o 8, no ho recordo exactament, es deia David (aquest nom sempre més m'ha agradat)i deia que m'estimava igual que aquesta cançó i me la cantava.

Us explicaré una mica l'historia:

Jo als estius anava a passar una temporada a casa de la meva iaia, que vivia en un poblet petit, pero precios, en una caseta envoltada de flors, jo allà era molt feliç.
Doncs en David era el veí de la casa del costat, i només ens varem coneixer ja ens varem fer inseparables, inclús ens varem construir un carrilet per passarnos coses i missatges d'un balcó a l'altre. Aquells dies eren maravellosos.

Un dia en David (imagineuvos.el, 6 o 7 anys) va anar a parlar amb la meva iaia i li va dir que es volia casar amb mi, la meva iaia tota divertida m'ho va explicar a mi, i jo vaig anar a veure en David i li vaig dir que no em volia casar amb ell, perquè sempre portava la cara bruta, i no m'agradaven els nens amb la cara bruta.

La realitat es que jo mel estimava tant o més que ell a mi, però em va fer vergonya que ho sabes.

El dia que em van venir a buscar els meus pares, per tornar a casa, vaig plorar tant!!, no el veuria més, i jo no li havia dit que també em volia casar amb ell.

Ell desde el seu balcó em va veure plorar, i va baixar per consolarme, també plorava, com jo, ens varem abraçar i jo li vaig dir que també l'estimava i ens varem prometre que encara que haguessim d'esperar molts anys ens casariem, i ens varem fer un petó de despedida.

No he tornat a veure mai més en David, després d'aquest he tingut molts més amors, llargs, curts, amb més o menys il·lusió, pero aquest va ser el primer i no l'oblidaré mai.

Escolteu la cançó que us he escrit a dalt, oi que es preciosa?


">