diumenge, 17 de juny del 2007

ALTAFULLA MODA



Aquest cap de setmana he visitat una mostra de nous dissenyadors de joieria contemporania i moda a Altafulla.

Realment ha estat una experiencia molt enriquidora, a mi m'encanta la moda i suposo que com a totes les dones m'encantan les joies.

El motiu d'aquest post, però, es explicar-vos que la meva filla, Marta Sanchez, va estar escollida per exposar les seves joies en aquesta mostra. Les fotos que veieu a dalt son les joies que va exposar. M'agrada poder-ne presumir, perque realment son unes joies de les que es pot presumir, es una gran dissenyadora i una creadora de joies úniques i exclusives. Realment em sento molt orgullosa de la meva filla i del seu treball.

La Marta fa tot tipus de joies per encarrec, joies úniques i exclusives, que realment son precioses. Aixi que ja ho saveu, si voleu fer un regal d'aquells que no s'obliden mai poseu-vos en contacte amb ella. La seva Web es : www.masaoms.com, i si passeu pel carrer Petrixol de Barcelona, també en podeu veure d'exposades a la joieria Bagena.

Disfruteu de les joies que encapçalen aquest post.

1 comentari:

masaoms ha dit...

uix!! m'he posat vermella i tot!!!