diumenge, 7 de juny del 2009

EL SECRET

Si has vist el CD d'El Secreto, es senyal de que EL TEU MOMENT HA ARRIBAT.

Jo tinc pendent de llegir el llibre, però he vist el CD i crec que si tothom cregués en les seves possibilitats i ho cregués amb força, plenament convençut de que ho aconseguirà, és fa realitat, no us podeu imaginar la quantitat d'energia que tenim dins, i que no treiem si no és en un cas molt extrem.

Jo no escric sobre aquest tema, perquè ara tothom en parli, i s'hagi posat de moda, no. Jo ho vaig viure, ho vaig pensar i va passar, al moment, no m'ho podia creure, em vaig espantar i tot perquè jo mai hagues cregut en que l'energia de la meva ment pogues fer realitat un desig.

Va passar fa bastants anys, potser 10 més o menys. Vam anar a passar el dia a Barcelona amb la Gemma i la Laura, la meva filla i la seva amiga, vam anar pel port vell, vam passegar molt i estavem molt cansades, tant que el primer bar que vam trobar allà mateix al Port vell que hi havia unes taules a l'aire lliure, vam seure i vam demanar unes begudes. Al cap de mitja hora, encara no ens les haviem portat, jo estava tant rabiosa i tant empipada amb aquell cambrer ( que ja havia increpat un parell de vegades) que en aquell moment miro a la barra i veig que el cambrer agafa una plata plena i es dirigeig cap a les taules, vaig desitjar amb totes les meves forces que li caigues tot a terra i es trenques tot, i va ser fulminant, al mateix instant que ho vaig desitjar va caure i es va trencar tot.

Em vaig espantar, no podia ser una coincidencia, era impossible, i em va saber tant greu que ara quan tinc molta energia retinguda, procuro no desitjar res amb tanta força.

Us he explicat tot aixó, perquè després de veure aquest video, he sabut que tot el que diu es pot aconseguir. Tú ets l'únic que controla la teva realitat, ningú més pot pensar per tú, només tú.

No ho jutjeu a la lleugera, la nostra ment és infinitament capaç de canviar el nostre mon, només hem de voler-ho, desitjar-ho, i , aixó si, no esperar miracles, potser hi ha coses que no es complirant al moment, però si creus en tú, acabaràs essent l'únic que podrà governar la teva vida.

1 comentari:

Joana ha dit...

Quan l'hagis llegit el comentem.
Petonet