diumenge, 2 de març del 2008

HAIRSPRAY

GOOD MORNING BALTIMORE
">
Ja sabeu com m'agraden a mi els musicals, doncs com que feia dies que no en posava cap, avui us he volgut posar l'ultim que he vist i que el vaig trobar fantàstic.
Es tracta de la pel·licula HAIRSPRAY. Inicialment la vaig voler veure perquè en John Travolta ( tinc una debilitat per ell) surt vestit de dona, i potser era l'unica faceta d'ell que no havia vist.

Però vaig apostar per ell, cap pel·licula de'n John travolta m'ha decepcionat mai, no se si les pot escollir però si ho fa ell, ho fa sempre amb un gran encert.
Be, doncs com us deia per veure una figura en vaig descobrir una altre.

Es diu NIKKI BLONSKY, i la primera escena que vaig veure com canta, com balla, com s'enfronta a tot, amb aquesta alegria, amb aquesta inocencia. La vaig trovar genial.

Només començar la pel·licula ja sona aquesta cançó que us he posat, que jo la trobo fantàstica, com tota la pel·licula.

Un consell, no us la perdeu!!!

Ah! i tampoc us podeu perdre en John Travolta vestit de dona, aqui el teniu. GENIAL!!

">

2 comentaris:

Joana ha dit...

A mi em va encantar!
Em tenies que veure al cinema... uffff va ser estupendo, al ipod duc algues cançons de la mateixa.
També vaig fer un escrit je je..
Ens agraden coses similars no?. En Travolta... des de que el vaig veure a Grease amb 17, n'estic enamorada!.
Un petonet

masaoms ha dit...

Genial, no he vist la peli pero me'n moro de ganes des del dia que vaig veure aquesta noia cantant aquesta cançó!! Posa d'un bon rotllo!!! M'encanta!!