diumenge, 16 de març del 2008

HALLELUJA

Fa uns dies que amb la Gemma, la meva filla, vàrem estar parlant d'aquesta cançó. Ella em va dir que l'hi agradava moltissim i que voldria saber que diu exactament la cançó.
Jo li vaig prometre que trobaria la versió de'n Gerard Quintana i així podria gaudir de l'original del gran Leonard Cohen i de la versió que n'ha fet ell en Català.
De pas en gaudirem tots oi? es una plaer aquesta veu de'n Leonard Cohen amb aquest coro de godspel que l'acompanya. Com també és un plaer escoltar-la en la veu de'n Gerard, tant nostre, tant proxima.
Així que aqui ho tens Gemma, Va per tu!!


LEONARD COHEN


GERARD QUINTANA
">

A més aixó m'ha permés tornar a fer un duet dels que a mi tant m'agraden. Ara feia temps que no en feia cap. Espero que us agradi.

La meva filla m'ha passat una altre versió de Halleluja, que jo vaig estar buscant i no vaig trobar. Ja que la tinc l'hi afageixo, jo la trobo preciosa.
El cantant el Jeff Buckley

JEFF BUCKELY
">

4 comentaris:

masaoms ha dit...

M'encanta...jo coneixia la versió d'en Gerard Quinatan però no sabia que l'original fos d'en Cohen...molt guapes les dues!!

_Uri ha dit...

jo em quedo amb Leonard Cohen, sens dubte!
:D

Maite ha dit...

Uri, ho tenia clarissim que la de'n Gerard Quintana no t'agradaria jejejeje.

masaoms ha dit...

Per cert! T'he trobat la versió de l'anunci de la tele (Gas Butà) que és d'en Jeff Buckley per si li vols posar t'envio els links de la que canta en directe en un concert i una de muntada amb video, ok?
http://www.youtube.com/watch?v=oA2Yaebv7Gk
http://www.youtube.com/watch?v=weygNZphUxI
Un pto!!