dissabte, 8 de març del 2008

QUAN SIGUI GRAN VULL SER....

En Jordi, fa molt temps que està intentant decidir quin camí ha de prendre, cap a quin grup d'estudis s'ha de decantar, perquè ara, quan encara es un nen i no te una convicció ni unes idees clares de a que es vol dedicar quan sigui adult, ja s'ha d'enfrontar a aquesta decissió.
-En Jordi pensa Ciencies o lletres??
Carai, m'agrada molt l'història, potser lletres, també m'agradaria molt ser periodista, ho podriem encarar per aqui...
Però, està mirant per la finestra i veu un gatet al carrer que va coix i que sembla perdut. no te pas temps de pensar-ho, que les cameS ja li corren escales aball per recollir-lo i curar-lo i donar-li una mica de caliu i de menjar, es clar.
-M'agradaria tant poder-me dedicar a tenir cura de tots els animals que ho necessitin, em sembla que també m'agradaria moltissim ser veterinari.
- O potser infermer, també m'agradaria molt tenir cura de les persones que estàn hospitalitzades i fer-les sentir una mica millor.
- Ostres sabeu que m'agradaria molt? ser metge, però no un de qualsevol, no m'agradaria exercir la medicina com va fer en "Patch Adams", com l'admiro aquell home.
-Però es que si m'ho romio bé, el que m'entisuasma també es l'Egiptologia, des de petit que he volgut estudiar tot el mon dels antics Egipcis, m'apasiona.
- Ai! ja tinc el cap a can romia, ja ho decidiré demà, avui no tinc gens clar que vull ser quan sigui adult.
- Però el que si tinc molt clar, moltissim, és el que no vull ser mai a la vida.
POLITIC

1 comentari:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Ai … Els politicsssss, bé, no tots, que alguns son de base i no tenen ni temps de fer pecats, ni tampoc de pensar de quina manera poden escalar aquesta paret plena de paranys per arribar a fer el cim. (faig referència als que son concejals i o alcaldes de petites poblacions)

Estic convençut que el Jordi estarà aconsellat adequadament per trobar un ofici adecuat.