divendres, 22 de febrer del 2008

AI L'AMOR

">
Avui estic romantica, quin video tant maco, oi?.
A mi m'agrada moltissim aquesta cançó de'n Dean Martin, i buscant, buscant, he trobat aquest video que m'ha semblat molt tendre i m'he enamorat de les seves imatges.
El que diu la cançó també es tant maco...
Sempre has estimat o estas estimant algú, almenys jo, ho necessito, necessito estimar i estimo amb intensitat, potser massa i tot.
També com tot mortal necessito que m'estimin. Com que se que la majoria de persones que m'estimen llegeixen el meu blog, us el dedico, a tots els que m'estimeu i a tots els que jo estimo.
Però m'agradaria que un cop hagueu llegit el blog i escoltat la cançó, em digueu d'una manera o altre que m'estimeu, d'acord?
Que ningú es senti obligat, siusplau, jo us estimaré igual.
Un petó

3 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs mira,
ni que dec ser la darrera que t'ha "conegut", et tinc afecte, per això entro i surto i m'agrada saber que almenys, ni que estiguis una mica "tobeta", manténs la capacitat d'estimar.
Aixì que sí, et dec estimar doncs em preocupa que segueixis per aqui i estiguis bé.
Petonets de dissabte, amb un dia espectacular a Mataró!.

masaoms ha dit...

T'estimo!!!! Un petonas!!

masaoms ha dit...

Tens la meva dedicatoria al meu fotolog. http://www.fotolog.com/masaoms
Un petonas!!