dijous, 26 d’abril del 2007

MARAVELLOSA CRIATURA

Aqui la teniu, aquesta maravellosa ciatura es la Campaneta, la meva fada.

Així com diuen que tots tenim un Angel, jo crec que també tots tenim una fada, que sempre està al nostre costat, volant i mirant que no ens falti mai la pols màgica que necessitem per sentir que val la pena la nostre vida.

Vull que tothom sapiga que malgrat tots els entrebancs que he tingut, estic convençuda que la meva vida val la pena, a vegades em costa trobar els meus "pensaments alegres" però sempre acabo trobant-los, les meves dues fades petites, les que donen sentit a la meva vida, elles son els meus "pensaments alegres" només elles cada mati, em donen llum per començar un dia més.

3 comentaris:

trena ha dit...

T'entenc :)

Un petó immens i un somriure enorme només per a tu :)

Anònim ha dit...

Tenen molta sort les teves dues petites fades, mil petons.

Marisa.

masaoms ha dit...

T'estimo mama!!!