dilluns, 16 d’abril del 2007

AIXÓ ES POT SALVAR

M'agradaria poder transmetre la confiança que tinc en les noves generacions, els joves (que ja tornen a lluitar amb forces pel que creuen) i sobretot els nens, que son el nostre futur.

Em preocupa moltissim el canvi climàtic, però crec que no podem quedarnos quiets veient com passa tot al nostre voltant. Tots i cada un de nosaltres, sense excepció, som un petit granet de sorra, però si els ajuntem tots, podem moure el mon.

Qui voldria escoltar com el seu fill li demana per la natura que no coneixerà mai?

Jo no, per descomptat, no vull veure el final d'aquest video tal com el pinten, el vull veure verd, net i plé de vida.

Dedico aques blog a la meva filla Marta, que desde molt petita ha tingut la certesa que valia la pena lluitar per salvar la terra, que amb la seva confiança i la seva força estic convençuda que ho ferà possible.

Per tu Marta, perque amb persones com tu, aquest mon es molt millor.
>">

1 comentari:

masaoms ha dit...

Això de tenir una mare...ufff....en realitat he aconseguit moltes coses però encara em queda molt i se que podria fer moltes més coses que no faig, no sóc cap exemple per ningú...però lluito cada dia per un "això es pot salvar" que algú em va ensenyar una vegada...