dissabte, 21 de febrer del 2009

YOU BELONG TO ME

Podriem traduir-ho per "Tu em pertanys". Una frase totalment inacceptable, almenys des del meu punt de vista, cap persona pot pertanyer a una altre, sempre hi ha d'haver en un mateix el suficient amor propi com per poder dir que comparteixes la vida amb altres persones però que no pertanys a ningú.

De fet escric aquest blog, perquè aquesta tarde m'he estat mirant la pelicula que porta aquest titol, està basada en un llibre d'una de les meves escritores preferides "Mary Higgings Clark", us recomano la seva lectura, aixi com la de qualsevol dels seus llibres, encara que jo en tinc un de preferit que es el primer que vaig llegir d'aquesta autora i el que va fer que continues llegint els seus llibres, el titol es "Palida como la Luna", probeu de llegir-lo, us apassionarà.

Per acabar, a continuació un poso la cançó que dona nom i posa música a la pelicula i al llibre, una cançó una mica antiga, però preciosa.

YOU BELOG TO ME

2 comentaris:

Joana ha dit...

Cert Maite, ningú pertany a ningú, però.... vols dir que no està més enfocat a "em pertanyen els teus sentiments"?.
Tots volem ser únics/es en aquest aspecte no?.
El llibre l'he llegit i compartim gust per l'autora!
Un petonet

Anònim ha dit...

Tot i que se que sempre seré lluire, el meu cor pertany a les persones que estimo...

A mi m'agrada molt la versió de la Vonda Shepard, et deixo l'enllaç aquí:

http://www.youtube.com/watch?v=MEU_iiXcyPc