diumenge, 8 de febrer del 2009

EL MEME DEL 7

Ja fa molts dies que tinc pendent de fer aquest meme que em va enviar la Joana.

Em sap greu haver trigat tant, Joana, però entre el correu, el facebook, el foro que hem obert els de l'associació, ufff... tinc tantes coses a fer que hi ha dies que m'assec devant l'ordinador i penso fer moltes coses i només amb una ja estic colapsada.

Però "Lo prometido es deuda" i per fi, aqui tens el meu meme del 7, jo he triat, música, quina altre cosa podia triar? a mi la música em fa viure.Doncs aqui van les meves 7 cançons preferides.

1.- And I love Her (Beatles)



2.- Es caprichoso el azar (Joan Manuel Serrat)



3.- La vida es bella (Noa i Miguel Bosé)



4.- Smile (cantada per Michael Jackson encara que la cançó es de Ch. Chaplin)



5.- La mare (Dyango)



6.- Gemma (Joan Baptiste Humet)



7.- Marta (Joan Manuel Serrat)



Y ara el més dificil passar-ho a 7 persones més.

Marta

Gemma

Oriol

Carles

Inma

Zel

Joan

2 comentaris:

Joana ha dit...

Molt maco!!
Totes son boniques.
Gràcies!

Maite ha dit...

No saps com he disfrutat buscant i escoltant aquestes cançons.
Per mi ha estat un plaer.