diumenge, 22 de febrer del 2009

ALGUNA PREGUNTA PERSONAL

Avui, al blog de la Joana he trobat aquest meme, i m'ha agradat molt saber una mica més dels seus gustos, en fi, de la seva vida.

Per aixó jo també el vull fer, per gust, com diu la Joana, perquè també vull que em conegueu una mica millor.

1.- Com es el teu despertar al matí?

Tranquil, em desperto molt d'hora, a la matinada i m'agrada encendre el llum petit i llegir una estona abans de llevar-me.

2.-La teva estacio favorita de l'any?

L'estiu, m'encanta el sol, el mar, els carrers plens de gent passajant, recordo les vacances amb les meves nenes i els meus pares, ja fa anys i sempre em porten records feliços.

3.-Com ocupes el teu temps lliure?

M'encanta llegir, també estar una estoneta a l'ordinador parlant amb amics, també m'agrada estar al costat de la meva mare, i quan tinc les meves filles, elles son tot el meu temps.

4.-Quin es el teu menjar preferit?

La xocotata, sempre la xocolata.

5.-Quin es el teu color preferit?

M'agrada molt el negre, però amb uns tocs de colors vius com per exemple un rosa fucsia, un blau turquesa, però el meu preferit és el color dels cabells de la meva filla Gemma.

6.-Quin dia de la setmana és el millor per tu?

El dissabte, comença el cap de setmana i a vegades tinc les meves filles a casa.

7.-Quin lloc t'agradaria visitar alguna vegada?

Egipte, i navegar pel Nil, es el meu somni.

8.-Que et fa por?

Només em fa por perdre la gent que estimo

9.-Que és per tu un blog?

Una finestre oberta a tothom, un lloc on pots compartir un pilot de coses.

10.-Et costa perdonar?

Doncs, si, una mica, però sempre acabo perdonant.

11.-Que trobes a faltar?

Al meu pare, una abraçada d'algú que m'estimi (soc adicte a les abraçades) tenir als meus braços a les meves filles quan eren petites i els cantava una cançó perquè dormissin, no estar malalta... infinitat de coses més que no cabrien aqui.

12.-Com vius el Nadal

No tant feliç com jo voldria, però acceptable.

13.-Quins formen el teu millor concert?

La veu de la Gemma quan canta a la dutxa, el riure encomanadis de la Marta quan es feliç, la veu de la meva mare.
També formen un gran concert els meus grups preferits els Beatles, Queen, Sau, Rem, El Boss, Guns'N Roses, Michael Joackson. Operes com Madama Butterfly, Thurandot, sobre tot si les canta en Pavarotti, i el millor, per aixó l'he deixat per l'últim, un concert de'n Joan Manuel Serrat, al Palau, molt a prop de l'escenari.

1 comentari:

Joana ha dit...

Una mica més de la Maite.... m'ha agradat!