divendres, 12 de desembre del 2008

JA SURT EL SOL



Aquest any la cançó que han triat per promocionar el disc de "la Marató", es preciosa, per tot el que vol donar a entendre, ja que quant tens una malaltia mental, mai veus el sol, la vida sempre es fosca, i arrivar a veure una escletja de sol, ja és un miracle. Doncs el que s'aconsegueixi per la Marató espero que faci veure el sol a moltes persones que estan vivint a les fosques ja fa molt temps.

Quan la vaig sentir per primera vegada per la TV, em vaig emocionar, UNA CANÇÓ DELS BEATLES!!! i precisament de'n George Harrison, que tenia un gran talent component però potser va estar sempre una mica eclipsat pel's Lennon/McCartney.

En fí, que el que us volia dir es que com que els Beatles sempre ha estat el meu grup preferit, m'ha agradat que entre les seves cançons trobessin aquesta amb aquest missatge tant bonic.

L'heu d'escoltar, no us la podeu perdre.

HERE COMES THE SUN - BEATLES

4 comentaris:

Joana ha dit...

No l'havia escoltat... és molt maca.
M'ha encantat!
Peonets, a Mataró ha sortit un sol esplèndid.

Maite ha dit...

Gràcies Joana, crec que tu faries sortir el sol alà on fossis.

masaoms ha dit...

Molt maca però prefereixo la dels Beatles...sempre!!!! ;-)

Maite ha dit...

O YEHAAA!!!! BEATLES FPREVER.