diumenge, 21 de desembre del 2008

CALENDARI 2009



Avui una amiga m'ha enviat un correu amb un calendari pel 2009. El més bonic d'aquest calendari, es que cada més te una frase d'algunes persones més o menys celebres, persones que passen o han passat per la vida deixant emprempta.
M'han agradat totes però he volgut anar a veure el personatge i la frase del més en que jo vaig neixer, el més d'Octubre.
La persona es la "Mare Teresa de Calcuta", una dona a la que jo he admirat sempre, amb la que m'hauria agradat assemblar-me,( encara que ja portem el mateix nom) perquè la seva filosofia de donar-ho tot fins i tot donar-se ella mateixa, sempre altruistament i sense demanar mai res a canvi, es una de les coses que tinc pendents de fer durant la meva vida, espero poder-ho aconseguir, perquè no hi ha una satisfacció més gran que ajudar, consolar, i fer tot el que puguis per qui ho necessiti.
Aquest calendari havia d'arribar a les meves mans perquè una altre coincidencia es que la frase de la mare Teresa de Calcuta diu així:

Si en verdad queremos amar, debemos aprender a perdonar.

Aquest es un fet que també tinc pendent de portat a terme, ho tinc clar, encara que no se quan aconseguiré fer-ho, haig de dir que el missatge m'ha arribat.

Més endevant us faré arrivar alguna altre frase d'aquest calendari, segur que us agrada.I si algú vol que li envii tot el calendari per correu electronic, només m'ho heu de demanar.

2 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Maite, si us plau, amb podeu fer aquest goig?

Gràcies

zel ha dit...

I tanta raó, tanta...el perdó i l'oblit d'allò que fa mal és gairebé el millor camí per ser un xic feliç...bon any, bons dies, estigues tot el bé possible, bufona!