dijous, 16 d’octubre del 2008

REGAL D'ANIVERSARI

Ahir, com ja sabeu per la meva entrada anterior, va ser el meu aniversari, i avui com a regal d'aniversari, he rebut un burofax, per correu certificat, en el que l'empresa on jo treballo m'ha acomiadat, aixi, sense ni donar la cara, quanta inmoralitat hi ha al mon, oi?

Diuen que em despedeixen perquè no complia amb la feina que se m'havia encomanat, tindrà collons la cosa??, si fa 6 mesos que estic de baixa, quina feina no complia??.

Ah! aixó si, com que reconeixen que és un despido improcedent m'indemnitzen amb la quantitat corresponent al temps que fa que treballo allà.

Ara ho te tot el meu advocat, per mirar-ho i comptar si els diners que em donen son correctes.

Ja veieu, ara ja no estàs segur enlloc, el mercat laboral es una merda, ni amb una baixa laboral totalment justificada respecten als treballadors.

5 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs no... ningú te res segur.
No e si es pot fer algo més...
Petons i força!

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Os3 … quin greu que em sap, això és un cop baix, no tenen ètica

Ànims, que tot s´arreglarà

Joan P. ( JAPS ) ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
zel ha dit...

Però em sembla que és il.legal, no es pot acomiadar ningú estant de baixa...diria que guanyaràs...jo posaré espelmetes!!!!

Maite ha dit...

Ara ja no hi ha res il·legal, Zel, poden acomiadar-me, estant fixe i estant de baixa indemnizant-me per acomiadament improcedent.
Cada vegada ho tenen més fàcil, i nosaltres els Currantes, cada vegada estem pitjor.
Ja us explicaré com va tot quan ho tingui acabat.