dimecres, 15 d’octubre del 2008

FELICITEU-ME

Avui fa 54 anys que vaig neixer, i com que era el dia de Santa Teresa d'Avila, les monges que feien d'infermeres a l'hospital on vaig neixer, vàren demanar a la meva padrina a veure si em podia posar Teresa, perquè vaig ser l'única nena que va neixer aquell dia.
Inicilament m'havia de dir Montserrat, com la meva iaia, però el destí i les monges vàren fer que em digues Teresa, un nom precios pel meu gust.
Ara em diuen diversos noms, Teresa, Mª. Teresa, Maite i fins i tot em diuen Campaneta, perquè, qui sap?, potser alguna fada va fer que tot l'Univers conspires perquè jo naixés aquell dia i em guanyes el nom.
Així que, avui celebro el meu Sant, i el meu aniversari, tot junt, que carai, festa grossa.
Per fer-me un regal a mi mateixa, avui posaré la meva cançó preferida, bé, potser com que tinc dues celebracions en posaré dues, les cançons més boniques del mon, per mi.



Apa, vinga,regaleu-me un somriure, escoltant i veient aquesta maravella, resulta tant fàcil.....



Un miracle com aquest només passa un cop a la vida, aquesta cançó on s'hi barregen un munt d'estils diferents units amb un gust exquisit pel gran Fredie Mercury,i interpretada magistralment per QUEEN.

Espero moltes felicitacions eh?.

5 comentaris:

Joana ha dit...

Per molts anys reina!!
Anys i anys, per molts anys, a la una per molts anys.... :)
Petons

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Dolços petons, felicitats i per molts anys.

masaoms ha dit...

Jo tmb et felicito pel bloc, tot i que ja hem parlat eh?? Un petonas!!! M'encanten les dues cançons pero he trobat a faltar els Beatles!! jejejee

Maite ha dit...

Ai reina!! es que dels Beatles no en puc triar només una, se'm faria impossible, aqui hi hauria de posat tota la seva discografia, i no hi quep.
Apart dels Beatles, realment aquetes dues cançons, pel meu gust, son especials, maravelloses, n'hi podria anar afegint, però no acabaria mai.

zel ha dit...

Eoooooooooooooooooooo, arribo tard, però et felicito. una balança...Jo els vaig fer el dia 6, sí, sí, els mateixos que tu, Maite. Enhorabona preciosa!