dissabte, 23 d’agost del 2008

RADIO LA COLIFATA

Ja fa un temps que mirant la televisió, em va cridar molt l'atenció un anunci del refresc AQUARIUS. L'he anat veient pensant que només era un montatge fet expressament per fer l'anunci d'aquest refresc.

Però cada cop que el veia pensava que era exstraordinari, que no podia ser que no fos veritat. Em vaig decidir a buscar per internet a veure que trobava, i si senyor, vaig trobar RADIO LA COLIFATA, existeix, és maravellos el que han fet aquesta gent a la que diem boigos.

RADIIO LA COLIFATA, LT22, és una radio feta integrament pels interns de l'Hospital Psoquiatric J.T.Borda de Buenos Aires. Es grava i s'emet des d'els jardins de l'Hospital, i s'escolta a tot el mon.

Es una ràdio que questiona el limit entre la bogeria i la raó. Una radio que trenca el mur que separa "cuerdos de locos", com diuen ells.

Es dona la paraula als qui l'han tinguda negada durant tant de temps,"los locos"que a més a més poden mostrar-nos totes les coses que els "cuerdos" no som capaços de veure.

Aquest és l'anunci que a mi em va robar el cor:



Aquesta és una altre part de la retransmisió que també trobo extraordinària



Els responsables de fer la publicitat de la firma Coca-cola, sempre acerten, fan uns anuncis alucinants, però aixó si, aqui m'ha fet rabia perquè s'aprofiten d'un montatge que ja era extraordinari des del seu inici, per fer que l'anunci sigui, especial, únic.

De totes maneres si no hagues set per ells, jo no hauria conegut aquests essers humans tant extraordinaris.

Ho deixo en un empat.