dimecres, 13 d’agost del 2008

AMB UNA PETITA AJUDA DELS AMICS

Ara ja fa bastants blocs que no faig duets, i aquest m'ha vingut com caigut del cel.
He passat uns dies, o setmanes que realment he necessitat moltissim aquesta petita ajuda que sempre et poden donar els amics i que en el meu cas ha funcionat de maravella.
No m'hagués pensat mai que tingues tanta gent a qui puc considerar amic, i que van estar aqui dia a dia ajudant-me amb els seus comentaris i el seu bon humor, sense tot aixó jo hauria passat uns dies angoixants.
Com a homenatge a tots aquests amics que m'han ofert la seva ajuda i m'han donat ànims cada dia, avui faré un duet amb una cançó del meu grup preferit de tots els temps, BEATLES,i que porta com a titol:

"WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS"
Aquesta cançó la vàren escriure Lenon/McCartney però pensada especialment per que la cantés Ringo Starr, que li dona una nota diferent de totes les altres cançons dels Beatles, almenys així ho crec jo.
Us deixo amb un video maravellos on podeu veure moments entranyables de tots ells.



Ara, per fer el duet, una magnifica versió del gran JOE COCKER (genial) que no desmereix en absolut l'original, fins i tot li dona un tó i un aire molt diferent.



Apa, a disfrutar-ho.